Sunday, April 10, 2011

My Name is Putri....and I'am a HOUSEWIFE

Salam all..
My name is Putri. I'm 2717 years old. Thank you for reading my blog. Since this is my 1st entry, I would like to greet you all "WELCOME TO MY BLOG".


OK enough with the stupid introducing. Actually ini bukan 1st blog aku. Aku dah ada 2 blogs previously tp sebab aku ni makin tua, jadi daya ingatan aku dah berkarat sikit..so aku tak boleh nak log in blog aku yg lama sebab aku dah lupa password. 
So, whats make me want to active blogging back?!!!! Entah la..maybe sebab aku banyak sangat masa terluang and aku dah penat jadi manager kilang taik mata. Hahahahaha!! Actually, aku active blogging sebab aku excited sikit dengan hidup baru aku as a housewife and I feel like want to share it with people out there. I mean people always misunderstood housewife as "orang yg melangut tak buat apa-apa" (aku pernah digelar macam ni by someone) or a person yang duduk rumah and menghabis duit laki. THATS NOT TRUE!!! Kami, suri rumah @ housewife sebenarnya sama macam orang lain yang keluar bekerja. We are working...bezanya kami bekerja di rumah so orang yang mengata tu tak nampak kami bekerja. Memang kerja kami nampak mudah, senang and tak stress tapi kami bekerja sampai malam (tengah malam pun belum tentu kerja kami habis lagi and yes!!! Kami tak mintak pun bayaran OT). 
So, I hope this blog can change some people's perception about a housewife @ suri rumah and I also hope you gals enjoy reading my blog. Once again "WELCOME AND HAPPY READING"

- (* v *) PuTRi -


1 comment: